poniedziałek, 16 lutego 2015

WIOSENNE WIEŃCE,WIANUSZKI

Mały wstęp do wiosenno-wielkanocnych cudeniek 
 
... dziś zaczęliśmy z Krzyśkiem wiankowanie.:) 
Szło dwa razy dłużej bo była do tego  nas dwójka :D
Krzyśkowi spodobało się być aniołem z aureolą , a pozowanie do zdjęć wychodzi mu niemalże profesjonalnie :)


 
Wieńce , wianuszki, zawieszki na okna, drzwi tej wiosny będą w moim wykonaniu bardzo kolorowe z nutką folklorystyczną , w większości połączenie drewna i materiału. 
Mam nadzieję, że trafię w gusta większości.

Lubię folklor. Byłam swego czasu mega happy jak w modę weszły chusty z motywami góralszczyzny - bo nie dość , że chusta to jeszcze folklor :)
Styl marine też lubię  i  też po maleńku... zaczynam wplatać go  w moje popierdółki- najchętniej latem to Krzyśka ubierałabym całego w granatowe paski i czerwone galotki.
Jestem zdania, że moda na "coś" jakiś kolor, motyw nie przemija. 
Jeśli jest coś z gustem dobrane to  zawsze na to "coś" jest moda :)
Postaram się, by ozdoby Waszych drzwi , okien, stołów cieszyły oko gościa jak i Was same. 
Oczywiście jak zawsze proszę  o uwagi/sugestie,
a indywidualne prośby postaram się spełnić jak tylko mogę.  

Maszketowe  skrzynki na wiosnę tez zostaną przyodziane w świeże kolory. 



Będzie i seria kartek  wielkanocnych wszystkie z motywem drewnianym,  również z domieszką świeżej intensywnej barwy :) 

...a dziś do tego wszystkiego zamieszczam Wam JAJCO :) jajco wielkanocne wykonane techniką decoupage, które  pojawiło się  "gościnnie" :)
Moja Lilusia ( siostrzenica ) odziedziczyła trochę po ciotce i też coś tam po mału zaczyna skrobać od serduszka :)  jak ktoś chętny to Lilusia będzie rada.



Wszystkie popierdółki, o których wspomniałam a  nie dodałam dziś zdjęć  zamieszczać będę  co parę dni, by nie załadować Was tonowym spamem, więc proszę o cierpliwość :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz