wtorek, 17 lutego 2015

WIENIEC WIOSENNY

...no i "machina" ruszyła. Zamieszczam dziś na DekorOlkę pierwszy wieniec wiosenny. 
Nie chcę by wszystkie wianuszki przybraly formę wielkanocną ( bo to krótki okres świąteczny, a chciałabym by  wisiały na Waszych drzwiach, oknach, witrynach sklepowych całą wiosnę i lato ) zatem, mało który będzie mocno zaakcentowany wielkanocnie
... ale oczywiście i takie  też się pojawią :) 
Co NAJWAŻNIEJSZE - jeśli ma wianuszek służyć jako ozdoba okienna  lub na witrynie jestem w stanie dorobić druga stronę. Tak właśnie sobie wymyśliłam -
 wieńce dwustronne
Nie widziałam jeszcze takich , a to chyba nie głupi pomysł..? Jak myślicie? 

OK , daję już zdjęcia pierwszego z krótkim opisem:

podstawa - ring styropianowy opleciony tkaniną w motywy kwiatowe , do tego dwa serca drewniane z perełkami, w górnej prawej części  kwiat materiałowy - również mój hand made:) , a na nim retro metalowy motyl koloru starego złota.
z braku laku  i doskwierającej grypy pobawiłam się dziś znów w fotografkę i pokminiłam z tłem 
... a  tła już niedługo ( około miesiąca ) w nowej odsłonie ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz