niedziela, 10 maja 2015

...PRZEKIEROWANIE :)

Ciao :)

To będzie chyba jeden z ważniejszych wpisów jaki zamieszczam na DekorOlce...
Postaram się szybko i zgrabnie - choć ciężko mi to wychodzi ( hihi ) 
W LO pisałam wypracowania za kasę chłopakom z Technikum , na studiach referaty, 
więc wodolejstwo mam  opanowane i czasem ciężko mi coś w jednym zdaniu opowiedzieć. 
Po namowach grupki przychylnych mi osób postanowiłam oddzielić SUPER Gizd'a 
od DekorOlki by się nie mieszało. 
Z kolekcją SUPER Gizd'a - nie ukrywam ...wiąże nadzieje,
 że może coś na dłuższą metę wyjdzie :) 
Mocno pomagają mi w tym :


... a prócz nich 
oraz 

i jeszcze SUPER KOLEGA :D

DZIĘKIII :) 

Zatem dziś bardzo serdecznie zapraszam na FACEBOOKA
 i polubienie mojego FP


Proszę o wsparcie i wszelkie sugestie w tym co robię. 
Do końca jeszcze nie wierzę w swoje możliwości i chyba potrzebuje budulca. 

Na DekorOlkę będę wsadzać moje 
drewniane JEPETTO'we popierdółki, ale już nie Gizd'owe ciuszki. 
Póki co powstał  profil na FB, a już niebawem strona www SUPER Gizd'a.

Udanego wieczoru, jutrzejszego poniedziałkowego poranka
 i całego tygodnia :) mój zapowiada się pracowicie :)

Dodaję na koniec kilka foto, moich cudownych modeli/modelek, 
a po więcej zapraszam na FP SUPER Gizd'a
Trzymajcie kciuki :)

 polecam stronke http://dekorolka.com/
oraz http://www.supergizd.pl/








2 komentarze:

  1. Pięknie! Gratuluje pomysłu - wszystko wygląda cudnie, a dzieciaczki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń