sobota, 4 kwietnia 2015

życzenia Wielkanocne

 ...By ŚWIĘTA choć troszkę pachniały Wam wiosną, 
...abyście ( tu zwracam się do kobitek) wypoczęły , a  nie tylko w kuchni pichciły :)
...byście w łóżkach mogli leniuchować całymi rodzinkami 
...by nie trzeba było od wtorku...no może od czwartku ( bo resztki trza dojadać ) 
diety radykalnej stosować :D
WSZYSTKIEGO CO NAJPIĘKNIEJSZE I NAJCIEPLEJSZE
 życzy
 DekorOlka z SUPER GIZDEM
...i całą swoja rodzinką!





Teraz trochę o świętach :) popieczone już mam, trochę nawet podjedzone. 
Z Basią zastanawiałyśmy się co piec, ja upieklam proponowany 
sernik z musem malinowym
...i wiecie coooo, wyszedł rewelacja - polecam.
foto z prywatnej kolekcji "pieczynia"



 polecam stronke http://dekorolka.com/
oraz http://www.supergizd.pl/


Mam z paroma kumpelami taki zwyczaj, że od  paru lat przynosimy sobie swoje kuchenne wypocinki :) dostałam dziś szynkę swojską, ciasta bezglutenowe, 
swojski zakwas na żurek śląski i porcje fajnych ciasteczek... 
ja w zamian dałam i dam jutro -  co nie zdążyłam  -  mojego sernika, 
ciasto z makiem i marcepanem, konfiturą i  posypane migdałami ( mojego pomysłu )
  oraz małe gadżety DekorOlkowe. 

Podoba mi się ten zwyczaj, zawsze czekam na te ślicznie obstrojone pakunki. 
Jak to u Was wygląda, macie jakieś swoje niepisane zwyczaje?

Przed świętami miałam małe urwanie głowy - co mi się nawet podobało 
bo trochę skrzynek na maszkety porobiłam, 
zapomniane przepiśniki tez znalazły fanów i wianuszki imienne na drzwi
 trochę SUPER Gizda poszyłam. 






Dziś jadąc z Krzysiem i mężem na święcenie pokarmów
 zrobiłam parę minut przed tym  niespodziankę pewnej odlotowej "frelce". 
Wstałam o 7 rano i uszyłam jej wyproszony wczoraj 
komplecik dla córusi "peitka z miętą", 
który wcześniej uszyłam dla mojej modelki Alutki . 
Nie macie pojęcia jak się ucieszyła, skakała ze szczęścia wysoko... a ja jeszcze wyżej:)
 Mam nadzieję,że będzie Kruszynce w nim wygodnie :)



Między innymi przed świętami uszyłam też komplety 
dla pewnej małej przedszkolanki:) 
o duuużych oczkach, póki co zamieszczam foto ciuszków, 
ale może i niebawem znajdą się na DekorOlce fotki jej samej.




..A Krzyś znalazł już dziś 2 prezenty od zajączka :) ojojoj... co to będzie jutro. 
WESOŁYCH ŚWIĄT :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz