niedziela, 19 kwietnia 2015

DekorOlkowa kartka

Hej, cały czas pracuję nad czymś wiekszym, troszkę to jeszcze potrwa,
ale w między czasie... między pracą, byciem dobrą mamą, 
nocnymi przerywnikami w ilośći milion wybudzeń,
 najfajniejszą żoncią mojego mężuśka :DDD
robiłam kartkę okolicznościową na 50 ROCZNICĘ ŚLUBU...
Wiecie co... zdałam sobie sprawę jak czas szybko mija 
i tym co ucieka życie przez palce radzę wziąć się w garść. 
Mi osobiście ostatnie tygodnie bardzo szybko zlatują,
 czas jakby dostał turbo doładowania. 
Widzę to po naszym Krzysiu,który nie wiem kiedy, a tak urósł ... :)
zna 5 kolorów i odmienia już końcówki wyrazów :DDDD
 ( podjarana tym jestem na maksa - dumna mamuśka )
Tym Państwu, którym robiłam tą kartkę gratuluję wytrwania, 
pewnie też cierpliwośći i  życzę kolejnych 50 lat razem
 ( choć myślę, że  ich odwiedzin na blogu nie będzie)
... no co - życzyć- zawsze mogę :)

 polecam stronke http://dekorolka.com/
oraz http://www.supergizd.pl/

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz