czwartek, 19 marca 2015

SUPER GIZD

Nie potrafię się zebrać do kupy by napisać choć krótkiego posta.
Ostatnio z Krzyśkiem mocno bawimy się ... w szycie :) 
Jak Przyłapałam GIZDA podczas majsterkowania przy maszynie 
minę miał po prostu genialną. 
Był tak skupiony na naprawianiu kombajnu, że zdążyłam 
mu pocykać zdjęcia, a i minę końcową zdołałam uwiecznić :D



... tak szyliśmy sobie i szyliśmy i ogarnialiśmy z Krzyśkiem 
te moje pomysły SUPER GIZDA ...
tzn -  ja szyłam, a Krzysiek walczył ze stertą materiałów ...


Co do SUPER GIZD'owych ciuszków już niebawem
 ujawnię wypocinki ... :)
Jutro gościć będę małą modelkę, która zaprezentuje Wam ubranka :) 
Mam nadzieje, że się dogadamy i współpraca będzie fajna ;)
Trzymajcie kciuki by wyszło po mojej myśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz