niedziela, 18 stycznia 2015

podkładki imienne , foto - https://www.facebook.com/mirongie?fref=ts



Wiecie co…. jak zobaczyłam zdjęcia podkładek to nieśmiało zapytałam … i …pykło :D
Od dziś zdjęcia moich wypocinek będzie robiła  bardzo optymistyczna osoba, 
której hobby to pstrykanie fotek, ale myślę, że sformułowanie to, to obelga dla niego bo robi 
to świetnie, dla mnie perfekcyjnie jak fotki Ukiego lub Adika,
a to nie psrtykanie - to sztuka!
Patrząc dziś na zdjęcia moich wypocin chodziło mi właśnie o to - każdy dąży do perfekcji,
                                a Mirek w  100%  oddaje to, co mam Wam do przekazania.
                                                   Mój status na dziś… :D  jestem szczęśliwa, 
                                                                że otaczają mnie tacy ludzie.
                       Jeśli macie dość moich wypocin  to zapraszam w zupełnie inna stronę  
                                                https://www.facebook.com/mirongie?fref=ts 
...ale cicha nadzieja we mnie jest, że dość nie macie :P 
mam milion pomysłów w głowie :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz